Doelgroepanalyse & Selectie

NMC/Skondras is geen eigenaar van data maar intermedieert wel op basis van onafhankelijkheid en 20 jaar ervaring over de best mogelijke manier om over de juiste data te beschikken. 

Het verbeteren van sales en marketingresultaten begint bij het analyseren van uw huidige klanten- en prospectsdatabase. Afhankelijk van uw doelgroep, behoefte aan inzicht en uw budget maken  wij samen met  de juiste dataspecialist een analyse van de markt.

Het hebben van de juiste uitgangsdata is van doorslaggevende invloed op het eindresultaat.

Klantcase

Zo voerden wij onlangs een campagne uit voor een klant die kwam met het doel: "Wij willen alle bedrijven die iets met logistiek doen laten bellen om afspraken te maken". Dat zijn er vele duizenden. Na een brainstormsessie kwamen we met een selectie van 400 écht relevante bedrijven. Bij die bedrijven zijn inmiddels in een tijdbestek van 4 maanden 64 gekwalificeerde afspraken gerealiseerd bij C-level beslissers (Supply Chain Managers/Directeuren).

Van lukraak schieten op vele duizenden bedrijven naar doelgericht de juiste mensen targeten, dat is waarin wij ons onderscheiden.

Bekijk het datamatchting rapport!