Outbound acquisitie

Onderzoek wijst uit dat 87% van alle accountmanagers niet goed is in new business acquisitie of dat ze te weinig tijd hebben om aan acquisitie te doen. Het uitbesteden van acquisitie maakt uw verkoopproces efficiënter en de kosten  van er van dalen. Telefonische acquisitie is een vak apart. NMC/Skondras beheerst dit als geen ander in diverse sectoren. De kwaliteit van de door ons aangeleverde afspraken is zeer hoog.

Kwaliteit versus kwantiteit

Het uiteindelijke succes van leadgeneratie met als doel afspraken te maken  zit ‘m voor u in een gezonde balans tussen de kwaliteit van de leads en de kwantiteit aan leads. Het is de bedoeling dat beide maximaal zijn. Wij werken aan de hand van de BANT-methode. Dit houdt in dat iedere lead voldoet aan vooraf gestelde criteria:

  • Budget: er moet budget beschikbaar zijn of gemaakt (kunnen) worden
  • Authority: er moet gesproken zijn met een beslisser of meerdere beslissers
  • Need: er moet concrete behoefte of concrete interesse in efficiencyverbetering zijn
  • Timeframe: het project moet binnen de vooraf vastgestelde tijdspanne gaan lopen

De voordelen van afspraken maken door NMC/Skondras:

  • Wij bieden een professionele aanpak met 18 jaar ervaring en meer dan 3000 uitgevoerde B2B-campagnes.
  • Wij hanteren korte communicatielijnenom veranderingen en verbeteringen snel af te stemmen en door te voeren.
  • Onze mensen hebben kennis in vele branches en wij bieden dan ook korte leercurves in elke nieuwe campagne die we starten.
  • Kwaliteit gaat bij ons altijd boven kwantiteit.

Wilt u meer weten over onze outbound services?

Neem contact met ons op!