TELESALES

Telesales is een vak apart. Een hoge bruto conversie halen kan iedereen, maar dat levert niets op. U bent gebaat bij een partij die de markt met zorg en toewijding benadert. Een partij die prospects kan bewegen tot een echte, welgemeende “ja”. Een partij die zich samen met u wil committeren aan het eindresultaat. NMC/Skondras is die partij. Voor verschillende van onze klanten nemen wij het gehele salestraject uit handen. Wij leggen u graag uit wat er komt kijken bij een succesvolle telesalescampagne.

>> Meer weten over succesvolle sales anno 2017? Maak je salesteam future proof  en download de whitepaper!

De conversie

U wilt zoveel mogelijk verkopen, maar wanneer heeft u zoveel mogelijk verkocht? Veel callcenters beloven u een lange lijst van toezeggingen in weinig tijd. Hoge conversie, ja, maar die conversie is wel bruto. Want na telefonische verkoop heeft iedereen 14 dagen de tijd om de koop te annuleren.

Wettelijke bedenktijd kan uw organisatie flink wat kosten. Voor elke klant die annuleert moet u een procedure stopzetten. En een klant die annuleert krijgt u niet zo makkelijk weer binnenboord.

Het verschil tussen bruto en netto conversie is dus kostbaar. Laat u niets wijsmaken: voor u is alleen de netto conversie van belang. Een hoge netto conversie en een lage waste, dat is dan ook waar wij voor gaan. Door consciëntieus te werk te gaan. Door echt contact te maken met de prospect. En door de klant vertrouwen in te boezemen. Want mensen kopen niet bij een bedrijf, maar bij een mens.

De propositie

Wat vertellen wij uw prospects? Hoe vertellen wij het? En waarom zouden zij zich daardoor laten overtuigen? Natuurlijk is uw product of dienst onmisbaar, hagelnieuw en revolutionair, maar tot nu toe ging het bij de meeste van uw doelgroep ook goed zonder. Het is dus zaak een sterke propositie op te stellen. Een die aansluit bij de beleving en behoeftes van de prospect. NMC\Skondras werkt elke dag met proposities. Wij weten dus wat werkt, en die ervaring delen we graag met u. Geen propositie is perfect, echter een  goede voorbereiding voorkomt veel problemen onderweg.

Commitment

Samen maken wij een script rondom een goede propositie. Onze agents staan te popelen. Dat kan maar één ding betekenen: gouden bergen! Of niet? De praktijk is altijd weerbarstig. Het zal moeten blijken of het werkt. Echter wij geloven in onze mensen, kennis en ervaring. Daarom gaan wij graag een commitment met u aan. Bijvoorbeeld in de vorm van verlaagde uurprijs en een commissie voor elke geslaagde verkoop. Want uw succes is ons succes.

De voordelen van Telesales door NMC/Skondras:

  • Wij zijn professionals met enrom veel ervaring op het gebied van telesales
  • Wij hanteren korte communicatielijnen en zijn uiterst gedreven om de deal te sluiten
  • Onze mensen hebben de kennis in vele branches en kunnen u gegarandeerd van dienst zijn bij het telesalestraject
  • Wij beloven een netto conversie in plaats van  een bruto conversie
  • Wij verkopen indien mogelijk, meerdere producten bij een klant en wij zorgen daarnaast voor upsell bij uw bestaande klant
  • Kwaliteit gaat bij ons altijd boven kwantiteit.
  • Wij kruipen ‘’in de huid’’ van onze  opdrachtgevers, om voor hen met onderscheidende argumenten het verkoopvolume te verhogen.
Neem contact op!